​شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی سینا برق

کاربران گرامی جهت استفاده بهینه از فروشگاه اینترنتی سینا برق لطفا مطالب زیر را به دقت مطالعه بفرمایید.

ثبت نام شما کاربر گرامی در فروشگاه اینترنتی سینا برق در هنگام ثبت سفارش به معنای آگاه بودن و پذیرفتن کامل شرایط و قوانین وبسایت سینا برق میباشد.

شایان ذکر است که تمامی اصول فروشگاه اینتنرتی سینا برق مطابق با قوانین جمهوری اسلامی، قانون حمایت از مصرف کننده و قانون تجارت الکترونیک می‌باشد و شما کاربر گرامی نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران فضای مجازی هستید، همچنین در صورتی که تغییری در قوانین و مقررات سایت فروشگاهی سینا برق اعمال گردد در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهدشد، که به سبب استفاده شما کاربر گرامی از سایت فروشگاهی سینا برق به معنایی آگاهی و پذیرش تمام تغییرات می‌باشید.

کاربرانی که با ثبت نام و یا ثبت هر گونه سفارش در قسمت سبد خرید سایت و یا استفاده از هرگونه خدمات از فروشگاه اینترنتی سینا برق اقدام کرده اند ملزم به تبعیت از قوانین وبسایت میباشند.

حفاظت از صیانت و اطلاعات افراد و مشتریانی که در فروشگاه اینترنتی سینا برق ثبت نام کرده اند، جزء حریم شخصی افراد میباشد و فراهم کردن بستری امن و مطمئن در راستای استفاده هر چه بهتر کاربران گرامی جزء تعهدات فروشگاه اینترنتی سینا برق میباشد.

​​​​​​​باید به خدمت شما کاربران گرامی برسانیم که به علت نوسانات قیمت و همچنین تعداد زیاد و تنوع محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی سینا برق این امکان وجود دارد که برخی از اقلام موجود در فروشگاه دارای اختلاف قیمت باشد که ماوالتفاوت قیمت به صورت کارت به کارت دریافت خواهد شد و ترجیحا محصولاتی که بیشترین نوسانات قیمت را دارند، مانند محصولات سیم و کابل به صورت تماس بگیرید در سایت ثبت شده اند و شما می‌توانید با برقراری تماس با تلفن های ثبت شده در فروشگاه سینا برق و یا ارسال پیام به کارشناسان از قیمت به روز محصول مربوطه آگاه شوید و نسبت به خرید خود اقدام کنید.

تمامی محتوای تولید شده اعم از مطالب، مقالات، موارد قابل دانلود و کپی برداری، جزء اموال خصوصی فروشگاه اینترنتی سینا برق می باشد و هرگونه استفاده از آن بدون کسب مجوزهای قانونی از وبسایت سینا برق حق پیگیری قانونی و ثبت شکایت از فرد خاطی را دارا می‌باشد.